Isnin, 16 Julai 2012

Elooooo Hai Semua...

Uishh lama gile tak update blog.. emm bkn pe sb ada citer di sebalik nye.. n citer nye jugak aku dah malas dah nak berbisnes gubahan hantaran ni... bisnes ok.. masyuk la jugak.. tp kenang kan 1 jek buat aku jd xde mood nak berbisnes gubahan nie.. sebab nye...

KERENAH MANUSIA...

feed up bile dapat customer jenis sikap ala2 mak datin huh semangat nak melayan bagaikan aku ni bukak butik ternama..

agak2 la kan amik tempahan hantaran budget ciput tp permintaan mengalahkan artis2 holywood tu..

so dari aku memeningkan kepala n semak kan diri aku dgn masalah ni baik aku slow n releks..

insyaallah aku boleh lagi buat kerja2 mengubah tp hanya untuk kenalan n teman rapat jek kalo orang yang tak kenal rasanye tak perlu dah aku nak trime..

sekian..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan