Selasa, 7 Januari 2014

Sambal Ayam En Suami Masakkan....

Ni citer tahun lepas sebenarnya... bulan lepas punya.. masa tu kite nak masak tp tercakap la

 "dah kawen lama tak pernah lagi rasa masakan awak kan"

heheh .. tetiba jek dia pun ckp ..

"meh ah saya masak... nak saya masak apa?"


SAMBAL AYAM PLSSSS.....

Tadaaaaa ni ha sambal ayam nye.. dimasak oleh encik suami


close up skit


Resepi tiada noh...nak ?? tanya dia sendiri tp rasa sambal ayam ni memang terbaik woo... bukan nak puji sebab dia suami kita kan tp mmg sedap.. sesekali rasa air tangan org laki ni boleh tahan gak

pastu eden tambah la grg sayur n tolor goreng.. simple jek utk berdua makan sampe malam...


6 ulasan:

  1. dapnyer rajin en somi masakkan eh...

    BalasPadam
    Balasan
    1. haha rajin masak magie ada la... hihi

      Padam
  2. kagum2.. agak2 la kan, mr. kapten bole tak masak cam gini? larikkkkkkkk

    BalasPadam
    Balasan
    1. cik p... baru jek siang td berbual dgn si ongking swe kan pande masak si kapten ko awal2 ckp aku reti masak air jek.. hahaha takpe2 mem dia ni pande masak..

      indu ns grg ahhhh

      Padam
    2. nasib baik dia cakap pandai masak air...dibuatnya dia cakap tau masak megi rendam je.. hahha...

      sama je dgn dia...
      haha.. nanti ade masa aku masakkan ye...
      wiwiwiiwiwiw

      Padam
  3. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam