Khamis, 29 November 2012

26 November 2012


 Apa ada pada tarikh 26 November 2012...

OUR

 2nd WEDING ANNIVERSARY

 
Actualy pada tarikh berikut aku takde pun bersama suami.. 
aku berada nun jauh di negeri kelantan.. 
sedang bekerja..
dan
yang kelakar nya
kami berdua langsung tak ingat tarikh keramat  ni..
masing-masing tak wish atau saling ingat
hahaha..

Tetiba teringat pagi tadi jek 
hahaha..

X mengapa
Actualy tak rasa ralat pun...
Sebab kami dah celebrate awal2 pun
masa raya aji yang lepas.. poyos gile 
yelah raya haji kan 26 okt .. kire awal sebulan.. 
sebabnya aku nak sgt makan kek tu yg pi celebrate awal

Gempak kan.. sebulan awal leh celebrate tapi ari yang sepatutnya masing-masing boleh lupa
Pada aku xdehal lah.. janji hubungan kami suami isteri sentiasa aman tanpa gangguan anasir2 luar.. 
Moga ALLAH S.W.T senantiasa melindungi .. membahgiakan.. dan memberi zuriat utk kami..
AMIN

celebrate sebulan lepas pun just order kek Red Velvet 

sedap.. gile sedap.. order kat kakak kwn yana.. siap dapat discount lagi.. hihi
pasni boleh repet order..




Then aku adiah kan faray jam tangan.. 
en faray hadiah kan aku apa? 
dia bagi aku wet separuh utk beli tab



Terlupa tak mengapa.. lagipun weekend ni pun memang nak pi holiday..
so boleh la raikan skali...



4 ulasan:

  1. happy anniversary!
    bestnya dpt hadiah... :)

    BalasPadam
  2. Happy belated Anniversary Zana & Faray...
    smg kekal ke akhur hayat dan dikurniakan cahaya mata...

    Aaminnn...

    BalasPadam
  3. HEPI ANNIVERSARY MAKCIK..SEMOGA KEKAL BAHAGIA SELAMANYA.NAK KEK TU SDP..

    BalasPadam