Jumaat, 22 Julai 2011

CHEALSE - ToRReS

Coz dapat gaji awl so plan nak ajak en somi mkn diner kat luar jek, siap dah pilih lg tempat mkn baru yang aku usha dr blogger tp en somi aku xnak sebabnye...............

Malam td ada live kat tv perlawanan persahabatan antara team ternama kelab ingeris CHELSEA melawan team Malaysia (Harimau Malaya) yang berkesudahan Chelsea 1 mn M'sia 0







Aku ni bukannye minat bola pun, tp dah en somi melayan aku pun menumpangkan diri melayan.. tibe2 dok pampang gambar player nie terus aku jth ati.. (tp jth ati nye mlm td jek lelbh kang marah huby aku nie.. pepun somi aku jek ttp dlm ati ku)

FERNANDO TORRES







Tulah dia org pempuan nie, bukan tgk sgt game bola nie sibuk tgk player encem2 jek... hihihi... tp dia main masa petama game jek pastu xmain dah

sempat lg aku snap gambar kat tv umh.. poyo jek lebih.. smpe somi aku tetb saje nak membls skt ati nye tetiba jek dia sebut NEELOFA.. huwaaaaaaa.. terus aku diam smbil memeluk en somi.. "pepun sy syg awk"




Tiada ulasan:

Catat Ulasan