Selasa, 22 November 2011

Hero Malaysia & What The Fakri !

Hari ini sume memperkatakan tentang kemenangan skuad Harimau Muda Malaysia mengalahkan Indonesia dalam sukan bola sepak Sukan Sea 2011

So aku pun nak join jugak sb dah lama tak update blog aku yg adooo nie haa.. hehehe

Pada aku la kan, perlawanan bola sepak mlm td... hero pd rakyat Malaysia tentunya this man

HERO MALAYSIA



yang blah kanan tu tau.. (sumber google) nak amik pict khairul fahmi ni kat blog x dia xbrani plak huhuhu..

dan

WHAT THE FAKRI

Lelaki ni plak... penyumbang kepada bad luck m'sia tp nasib baik lain-lain player sume terbaik n memastikan Malaysia WIN

"Saya sebenarnya memang sengaja melakukan sepakan lemah ketika mengambil sepakan penalti bagi mencetuskan rasa debar rakyat Malaysia. Saya juga sengaja mahu penjaga gol dan kapten kelihatan seperti hero. Segalanya telah dirancang."

- Ahmad Fakri Saarani, 22.

p/s : Komen Fakri di atas hanyalah rekaan semata-mata.


Tahniah

HARIMAU MUDA 



aku nak kongsikan jugak kenyataan yg agak sadis dr rakyat Indonesia huhuhu sian kalah...



dan hasilnye yg diorg dapat dr ketaksuban dan sikap buruk diorg ini laaa...





Tiada ulasan:

Catat Ulasan