Khamis, 22 September 2011

Jamuan Raya Bersama Family Ku

Salam sume, sebenarnye entry ni lama dah aku nak storykan tp dek kerana malas dan xde mood so aku biarkan jek dulu.. dah basi pun tp stil nak share gak.. last week aku ada la wat mkn2 just panggil pamily blah aku jek blah huby x jemput pun hihihi sebab nye mls nak msk bebyk ... xpe lain kali plak yea

aku xde plan nak wat pun masa tu huby xde kuar tp sebab abg dok putrajaya tu plan nak dtg beraya umh adik beradik so aku decide la masak le apapun pastu aku call sume adik beradik aku, diorg pun setuju nak mai umh .. done.. aku pi pasar bli brg skit2.. blk pung pang pung pang kat dapur.. dlm ms 2 jam dah ready

aku masak bihun + mee sup... sebab buat bihun sup ni coz ari seblum tu plan nak pi umah k.liza, dia ada msg ajak pi umh dia, dia wat bihun sup utara .. sedap tu !! tp sebab2 tertentu xdpt pi so aku pun melpskan keinginan nak mkn bihun sup aku buat sendiri utk jamu gak kat my pamily...






alhamdulillah sume hapy dpt berkumpul walopun abg aku no2 xdpt mai ( anak dia skt luekimia so hbskan ms kat hsptl jela)

k... tu jelah nak citer pun...pas setle abg2 aku sume bergerak nak pi beraya umh abg lain plak .. aku plak tggu en huby blk then join diorg beraya.... best n seronok..


Tiada ulasan:

Catat Ulasan